Tuesday, April 1, 2008

Jõudsin mängult tagasi. Kokkuvõttes oli väga huvitav mäng ja enda panusega jäin väga rahule täna. Esimesel poolajal mängisid mõlemad meeskonnad oma tugevamate koosseisudega ning seis oli 1-0 Manule, nende värava tekkis kahtlasest suluseisuhõngulisest olukorrast kus meie keskkaitsed kunstlik suluseisu peale läksid. Teisel poolajal vahetati mõned mängijad välja, et neid laupäevaseks liigamänguks puhata ( Liverpool võõrsil) nende seas olin ka mina. Kahjuks ei suutnud meie noorem koosseis seisu hoida ja lasid veel kaks väravat sisse, lõppseisuks siis 3-0. Oma mänguga olen nagu ennem mainisin, väga rahul. Mõningal korral möödusin paarist , kohati isegi 3st-4st mängijast ja sain triblingute lõpus ohtlikult löögile karistusala äärest, kahjuks oli nende väravavaht ülesannete kõrgusel. Tehniliselt olin hea täna ja praaki tegin väga minimaalselt. Väga huvitav oli vahelduseks omavanuste vastu mängida, tundsin ennast kaitsjate( kelle hulka kuulus ka Wes Browni noorem vend) vastu väga enesekindlalt, olles kiirem ning füüsiliselt tugevam. Pikakasvuliste keskkaitsjate vastu oli aga tunda, et skill milles on veel palju arenguruumi, on peamäng. Võin öelda et olen hetkel heas vormis ning kahju, et hooaeg juba vähem kui kuu pärast ära lõppeb.

No comments: