Tuesday, July 29, 2008

Täna oli siis mäng Fc Copenhagen'i noorte vastu. Alustasin põhikoosseisus ründaja koha peal. Mängisin ainult esimese poolaja, sest sain nõrga löögi jala pihta ja treener ei tahtnud riskida. Esimesel poolajal jäi seis 5:0 ja lõin ise seejuures 2 väravat. Esimene värav tuli nii: sain söödu kaitsjate vahele, õnnestus nad üle joosta, mängisin väravavahist mööda ja lõin külje pealt tühja väravasse. Teine värav meeldis mulle aga rohkem: sain vastase väravast 20m kaugusel palli, paari triki ja kehapettega möödusin 3-4st mängijast kuni olin väravavahiga silmitsi, seejäre hüpati mulle tagant jalgadesse ning teenisin penalti, mille ise ka sisse lõin ( petsin väravavahi ära ja lõin rahulikult teise nurka). Muidu mängisin kiireid kindla peale sööte ja pressisin pidevalt vastase kaitsjaid. Lõppskooriks jäi 9:0. Vastaste tase oli selgelt meie omast nõrgem. Suurim vahe oli selles, et meie mängutempo oli nii palju kiirem ja me ei jätnud neile üldse ruumi ega aega midagi ette võtta.
3 väravat lõi meiega kaasas olev esimese aasta proffimängija. Mina lõin 2 ja seejärel 4 mängijat lõid 1 värava. Olen rahul, et olen hakanud oma võimalusi paremini realiseerima ning ka sellega, et olen hakanud endale ise võimalusi tekitama.

1 comment:

reddevil3000 said...

tubli!!!...tööta edasi