Thursday, April 30, 2009

Hooaeg hakkab nüüd lõpule jõudma, laupäeval on viimane liigamäng Crewega. Sääreluu vigastuse tõttu pole veel kindel, kas arstid lubavad mul mängida ja kui palju. Eelmisel laupäeval mängisime äsja Premiership'i tõusnud Wolverhamptoni noorte vastu ning tulemuseks jäi 3:3. Lõin ühe oma selle hooaja parimatest väravatest(poolpõrkest tugev löök tahanurka)ning andsin ka väravasöödu. Suure tõenäosusega lõpetame liiga 3ndal kohal mis on eelmise aastaga võrreldes suur edasiminek. Olen hetkeseisul ka meeskonna top scorer 12 väravaga ning eile võtsin vastu ka " Scholar Of The Year" auhinna ehk siis lepingutega noormängijate aasta mängija. See on väga suureks tunnustuseks mu tehtud tööle ja olen selle üle väga tänulik. Samuti olen täitnud ka oma eesmärgi siin ehk olen saanud klubilt profilepingu pakkumise, mille üle praegu läbirääkimised veel käivad.
Tahaks tänada siinkohal kõiki nende toetuse eest.

1 comment:

Meelis said...

Jõudu edaspidiseks, ära unelema jää, ja ära nina püsti aja. Ja meeskonna valikul, vali selline mida siin eestimaal ka telekast näeks :)