Saturday, September 6, 2008

Oleme mänginud kolm mängu, millest kaotanud kaks ning võitnud ühe. Olin vahepeal kergelt vigastatud ning pole kõigis mängudes osalenud. Nüüd olen jälle terve ning füüsiline vorm on hea. Treener kasutab mind nii tagumise ründaja kui ka äärepoolkaitsjana. Mõlemal positsioonil meeldib mulle mängida ning arvan, et see tuleb mulle kasuks, sest saan niimoodi arendada nii äärel kui ka ründes vajaminevaid omadusi ning kokkuvõttes muutun mitmekülgsemaks ja tugevamaks mängijaks.

2 comments:

Unknown said...

Hei, Tervist:)
Eesti koondise mängu vaatasid?
arvamused?:)

Ennu said...

kahjuks et kandnud ykski kanal siin yle seda m2ngu, aga j2lgisin internetist m2ngu kokkuv6tet. olles eesti koondise f2nn olin muidugi pettunud ja loodan et nad sellest m2ngust ennast koguvad ja oma punktiarve avavad j2rgmises m2ngus.